Godnatt mina vänner!

Låter rubriken tala! Är otroligt trött nu, så det är nog bästa att jag tar och sover lite.

Morgondagen kommer vara full med en massa roligheter! Först hade jag tänkt att käka frukost och sen försätta förbereda enligt inlägg inför veckan. Sen drar jag till stallet rider ut med Therese, mysigt!

Sen dirr hem, duscha, packa dra till bästis! <3
Chilla lite med Annie och Evelina, sen sover jag över hos Eve. Annie kunde tyvärr inte så det blir bara vi två ;)

Har fixat en massa bra inlägg som kommer upp när jag är borta :D Vill bra säga att statistiken har varit helt underbara och bloggen är inte mer än två dagar gammal! Thanks, det är stort :*

Puss på er alla fina underbara fantastiska läsare!


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Erika Andersson

Godnatt på dej med :*

2012-09-21 @ 23:00:19
Postat av: Erika Andersson

Godnatt på dej med :*

2012-09-21 @ 23:00:26
Postat av: Miranda (Manda) Svensson

Super fin blogg! Älskar din header! ;)

2012-09-21 @ 23:03:02
URL: http://mandissss_horse_lover.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0