Godkväll alla fantastiska läsare!

Hejsan allesammans! Urusel bloggning idag också, men det har varit mycket i skolan och stallet direkt efteråt. Så bloggen hamnar åt sidan, så enkelt är det :)
 
Idrottsdag i skolan, på det två grenar jag var med i kom jag trea på båda. Sen kom klassen först i stafetten också, tror vi vinner ;) Resultaten kommer på måndag!
 
Efter skolan red jag Ella och Birka. Red Ella i paddocken, mycket fokus på henne nu. Takten, balansen och bogarna. Galoppen var riktigt bra idag, hon hade inte änns en tanke på att kika eller bocka. Kunde gå in på en volt utan att bogarna sprang iväg. Viktigt att lära lilla bebis hästen nu redan från början!
 
Sen red jag Birka i myren, Therese gick med med Hobbe. Vi tog det lugnt och pratade en massa :D
Birka var lugn och fin, koncentrerade sej mer på Hobbe än på mej. Men idag var det okej, skrittade på långa tyglar hela tiden. Klättrade en gång också, Birka var duktig. Det var lite mycket vatten annars funkade det super :)
 
Är nöjd med båda två! Lite mer jobb på Ella, men Birka fick ändå kommit ut och rört lite på sej ;)
 
Imorgon det FREDAG. Åh vad underbart, funderar på om jag skall åka till stallet eller inte. Har varit lite trött den senaste tiden... Och därför skall jag gå och lägga mej vid nio idag, måste få sova ut!
 
Hoppas alla mår bra och är på gott humör! hihih, kram!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0