Fredagkväll, mysfaktor på hög nivå!

Hallå allihopa! Sitter med datorn i knät och kollar på Skavlan. Har fixat en massa tidsinställda för imorgon, då jag är borta ett par timmar ;)
 
Jag skall kolla med Therese om vi kan hoppa på söndag, det var ganska länge sedan nu. och det är ju bara typ bara en månad kvar tills vi skall tävla! Skall antagligen rida Ella också då, mycket fokus ligger på henne nu. Hon måste bli lite lite smalare, just nu rullar hon nästan fram. Hahah nej men ni vet hur shettisar är! ;)
 
Imorgon åker jag till badhuset, bara har trevligt med familjen. Är väll där i några timmar, men bloggen kommer inte stå tom - lovar!
Ett inlägg om dagens ridpass kommer upp imorgon, orkar inte fixa det nu :p
 
Hoppas ni myser på högsta nivå nu! Själv skall jag gå och lägga mej snart! En fredagskväll klockan tio(!?) tänker ni. Men jag måste verkligen få vila. Mina vardagar är sjukt långa, och det avslutas oftast med två riktigt svettiga ridpass på två busponnyer ;)
 
puss & kram på er ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0