Film på när Birka och Lina hoppar!

Hejsan alla fantastiska läsare!
 Tänkte jag slänger upp en liten video från när jag och Birka hoppade för ungefär 2 veckor sedan. Så ni får se hur långt i våran utveckling vi har kommit.
 
På den här videon rider jag för Therese.
(Kommer ett mer detaljerat inlägg sen, om vem jag tränar för osv)
 
 
Är hon inte duktig min lilla prinsessa? ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Amanda Johansson

Super roligt att hoppa, och ni är riktigt fina! Lycka till i framtiden! :D

Svar: Tack så mycket Amanda! :D
Lina Ericson Stahlin

2012-09-20 @ 13:09:32
URL: http://amandajohansson.blo.gg
Postat av: Klara Lindskog

Super fin blogg! Alltid lika roligt att hoppa, kolla in på min blogg vettja! ;)

2012-09-20 @ 13:54:34
URL: http://klaralidskogshastliv.blogg.se
Postat av: emma karlsson

är de din häst du hoppar?

Svar: Nej det är min medryttarhäst Birka :)
Lina Ericson Stahlin

2012-09-20 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0