De olika kategorierna

Allmänt - här kommer jag publicera de flesta vardagsinläggen. Hur dagen ser ut och inlägg som helt enkelt är okategoriserade.
 
Dagens fråga - jag kommer göra lite inlägg som jag kallar "dagens fråga". Där postar jag inlägg som innehåller en eller flera frågor som jag vill ställa till er läsare!
 
Frågestund/This or That - det är väll ganska uppenbart vad jag kommer publicera för inlägg här. Svaren till frågestunder och this or that:er, samt starten eller de inlägg som man ställer sina frågor till ;)
 
Hiss & Diss - här kommer jag publicera lite hiss och diss inlägg. Ibland bara hiss och ibland bara diss. Det beror liksom lite på ;)
 
Orust Ridklubb - här kommer jag publicera lite olika saker som hänger ihop med Orust Ridklubb (ORK). Tillexepmel: mina ridlektioner, och ibland tillbringar jag lördagarna där och hjälper till rider lite och så!
 
Outfits/Utrustning - den här kategorin pratar väll nästan för sej själv. Här kommer jag publicera mina olika outfits till skolan och stallet, samt utrustningen jag använder till hästarna jag rider.
 
Stall Hjälmvik - Här kommer jag publicera inlägg som rör hästarna/ponnysarna och stallet där jag rider. Även vissa nyheter som rör stallet :)
 
Tävling - här kommer jag publicera inlägg om olika bloggtävlingar, samt tävlingar med diverse olika hästar.
 
Birka - här lägger jag alla inlägg som rör Birka, och våra ridpass tillsammans.
 
Ella - här lägger jag alla inlägg som rör Ella, och våra ridpass tillsammans. 
 
Ur garderoben - snygga, sköna eller kassa plagg från min gaderob.
 
Vill ha - olika saker som jag gärna skulle vilja ha. Både hästsaker, ryttarsaker och vardagssaker.
 
Åsiktsinlägg - olika saker som jag kanske hade reagerat över, eller saker som jag tycker att man borde tänka på. Eller andra viktiga saker som jag kan ha sett eller läst. Min åsikt hel enkelt!
 
Veckoplanering - här lägger jag inlägg som beskriver hur min vecka kommer se ut :)
 
Andra hästar - här kommer jag publicera inlägg om andra privat hästar som jag rider, eller har ridit. Lite beroende på liksom.
 
Bloggen - här lägger jag inlägg som handlar om bloggen. Ny design, eller andra saker som rör bloggen. Svar på kommentar osv.
 
Så här kommer jag använda mina kategorier. Någon som kommer på någon kategori som fattas?
Ha en fortsatt bra kväll alla mina vänner! Kram Lina
 
Världens finaste ponny - Birka ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0