3 sanningar om mej

En utav de värsta sakerna jag vet är vatten!
Hatar verkligen vatten, inte att dricka eller att duscha i... Men regn, hav och sjöar. Usch!
Inte för att jag inte kan simma, men man blir blöt och kall och i havet och sjöar finns det en massa fiskar och hajar som kan bita en :(
 
♥ Jag tycker det är jätte mysigt att vara själv i stallet och mocka!
Jag kan tycka det är otroligt mysigt att vara i stallet helt själv och bara vara. Typ när man mockar, sopar eller myser lite med hästarna. Bara det är lugn och ro! Speciellt mysiga dagar när man hör det regna ute och man sitter putsar. Är alldeles seg i kroppen och känner doften av lädret - underbart!
 
♥ Jag lyssnar jämt sönder en massa låtar!
Jag lyssnar på så sjukt mycket musik och jag tycker nästan om all musiksort. Men jag lyssnar bara på högt 5 olika låtar i taget. 3 veckor de låtarna, 1 vecka den låten osv.
Lyssnar aldrig på lite blandat, utan en och samma tills jag tröttnar på den. hahah ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0