Måndag 8 oktober 2012

Godkväll allesammans! Min dag har varit riktigt bra! Chill dag i skolan, inga jobbiga lektioner och sen va det en riktigt rolig lektion på klubben.
 
Istället för att skriva ett inlägg om ridpasset så lägger jag upp en film. Min kära syster (http://elineson.blogg.se) filmade mej idag, tack!
Anmälde mej till blåbärshoppet med Birka också! Längtar! 25 dagar kvar till tävling :D
 
Imorgon är det Hjälmvik som gäller, tror jag rider ut på Ella. Går långdag i skolan imorgon så jag är i stallet först klockan halv fem. Seeegt :(
 
Sov gott mina vänner! ♥
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0