de vackaste jag vet..

Va i stallet förut i allafall, och inga läxor är gjorda. Typiskt mej, säger det ena men det blir det andra.. hahaha...
 
Är fortfarande jätte trött, funderar på att gå och lägga mej vid niio senast eller något. Skall vara i stallet nio imorgon, så det blir chill. Släppa ut alla hästarna, mocka, sopa, väga upp all mat. Sen rida, både Tammy och Ella vad jag tror. Kanske Birka snart igen, förhoppningsvis i veckan.
 
Ella var jätte duktig förut, red över lite bommar. Både trav och galopp bommar. Red slalom mellan ett par koner, första gången för Ella. Men ingen fara, hon tittade knappast på dom. Galoppen är Ellas bästa gångart! Hon är såååå duktig i galoppen :D:D:D:D
 
Tamira. Första gången jag satt upp. Hon var jätte tittig! Kasta med huvudet och bli rädd för allt, verkligen allt. Annars var hon duktig, galoppen WOW - så stor skillnad mot shettisarna. Hela steget, allt!
Givetvis så flög jag av också, men det gick bra. Har fortfarande lite ont i svanskotan. Lilla Tammy ♥
 
 
Mina underbara ponnys - ni är det vackraste jag vet ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Tuuli Elmgren

Söta hästar (:

2012-10-14 @ 21:07:20
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0