Tisdag 6 november 2012

Sitter med min alldeles egna MACBOOK i knät nu och myser till lite musik.
Skall snart ta och sova... Om jag bara kan släppa min dator... Oj nej det det gick visst inte, jag måste visst fortsätta hihihihi ;)
Känner mej lite som en amatör, fast samtidigt proffs. haha...  Testar mej fram, men när jag trycker fel eller inte förstår känner jag mej lite dum... Hiihih... Det tar tid att lära sej!
Tagga att resten av veckan är schemabrytande och vi kommer bara lägga tid på att lära oss hur datorerna fungerar.. Fett chill verkligen!
 
Nu skall jag fortsätta fixa och dona med MIN lilla MACBOOK ♥
 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anonym

Hej, du lovade i föra in lägget att lägga upp en bild på datorn men gjorde du det? Nej, då skulle gärna få se en bild på din MACBOOK(;

2012-11-06 @ 21:56:46
Postat av: Sara

sjukt söt ponny! :)

Svara gärna på frågan på min blogg och ha chansen att länkas på min blogg inför över 100 läsare om dagen

2012-11-06 @ 22:19:55
URL: http://sarahermansson.se
Postat av: Anonym

när ni går ut ur den skolan får ni behålla datorerna, köpa ut dom eller lämna tillbaka dom?

2012-11-06 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0