Tisdag 27 november 2912

Hej på er alla fantastiska läsare!
Just nu sitter jag och har bild, eller ja vi får göra lite vad vi vill och eftersom jag fick lite tid över passar jag på att uppdatera er. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka till stallet idag. Kanske inte åker dit på onsdag isåfall, Sandra ska inte heller dit.
 
Sitter och funderar på lite olika inlägg och hittills har jag inte fårtt fram så många ideér, men jag jobbar på det. Har ni några förslag på inlägg?
 
Saknar min lille prins ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

En fråge stund kanske? :)

2012-11-28 @ 06:24:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0