Sweet dreams

Godnatt. Sov gott. Dröm sött. Och allt det där.
Hann fixa färdigt med designen och headern! Blev riktigt nöjd faktiskt, bästa headern någonsin! Skall fila på lite små detaljer imorgon. Idag hade vi teori på ridlektioen, snackade med Hanna efter. Måste försöka hinna rida igen mina 3 gånger nu innan jul tänkte jag ;)
 
Inget Hjälmvik idag och inte imorgon heller... Saknar mina små pluttar nu ♥
Men imorgon skall jag som sagt hämta ut min efterlängtade Macbook, är så förväntansfull. Kommer sitta bänkad framför den dagarna i ända. Så förvänta er awesome uppdatering!
 
Fick alla bilderna av Nanna idag, så bildbomber kommer. Precis som jag lovade!
Bjuder på en redan nu, jag och min otroligt vackra prinsessa! ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: M Stahlin

Så fina ni är mitt hjärta! <3

2012-11-05 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0