Sweet dreams

Skall snart gå och lägga mej. Är ganska trött faktiskt, mår inte riktigt bra heller.. Har ont i halsen och lite huvudvärk. Får verkligen inte bli sjuk, har ingen rid för det...
 
Som ni vet så red jag Birka förut och hon var riktigt pigg. Red barbacka, för Therese hade lånat mina stigläder och jag orkade inte fippla fast dom igen så aa.. då fick det bli barbacka! :D
Birk var riktigt pigg och väldigt framåt. Lät henne skritta igång ordentligt, sen travde vi ganska mycket och tillsist lite galopp i båda varven.
Är jätte nöjd med min lilla prinsessa ♥
 
Imorgon är det utvecklingssamtal.. Hade hellre varit i stallet..
Vi har idrottsdag imorgon också, vi skall tävla klassvis i basket. Tror det kommer bli ganska grymt! Hoppas bara att jag inte glömmer packa imorgon :/
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0