Måndag 5 november 2012

Godmorgon på er! Kommentarerna fortsätter välla in, ni är grymma! Statistiken har också varit bra - love to you guys! <3

Först skola, orkar egentligen inte skolan. Även fast jag känner mej taggad på en ny vecka :)

Efter skolan är det ridlektion på Orust Ridklubb. Det ska bli roligt att prata med Hanna, hon var så förväntansfull i fredags, hon hade längtat efter att få se mej och Birka hoppa. Tänkte kolla vad hon tyckte om ritten!? ;)
Som sagt, jag och Birka har haft MYCKET bättre rundor hemma - så döm inte efter videon. Men det var Birkas ALLRA första start. Hon var osäker, nervös. Men hon klarade det ändå otroligt bra, hon kände tryggheten hos mej och gjorde det jag bad henne om. Min lilla prinsessa <3

Nu skall jag hoppa av bussen snart, vi hörs senare! Hoppas alla får en RIKTIGT BRA DAG


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0