Lördag 17 november 2012

Godmorgon! Vaknade med lite ont i halsen faktiskt, men nu när jag tagit en tablett känns det bättre. Det är ju alltid värst på morgonen liksom ;)
 
Stallet som planerat idag, tänker att jag är där någon gång runt halv elva ungefär. Har ingen aning när jag kommer hem, antagligen i eftermiddag eller nått. 
 
Känner att jag ser ut lite som ett monster. Har fått världens finne, som bara växer... euw..
Lånade någon Australiensk olja som tydligen är jätte effektiv mot just finnar då. Så jag får väll hoppas att den är borta tills på måndag ;)
 
11:00 kommer ett lååångt inlägg. Med rubriken: Att orka med allt och inte ställa för höga krav på sej själv! - Det är viktigt, men långt. Ni får läsa det om ni vill, men det handlar till största del om mej.
 
Glöm inte... 11:00...

bjuder på den här....

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0