Landat hemma

Hej på er alla finisar! Som ni märkt har det inte varit någon uppdatering här idag alls, har inte haft någon tid över. Hästarna tar mycket tid.
 
Vi red ut alla fyra idag - Therese på Tamira, Oskar på Flake, Sandra på Peffson och jag på Birken. Vi red runt Skörtorp, en ganska långrunda med både trav och galoppstigar.
Birka skötte sej som vanligt bra. Hon var lite pigg kan man väll påstå! Imorgon kommer hon ju vila, så jag krävde lite extra idag.
 
Nu är iallafall mitt rum städat, gick igenom min garderob också. Rensade lite bland mina kläder!
Snart är det solsidan, efter det hade jag tänkt att förbereda lite inlägg inför imorgon. Så uppdateringen håller sig någolunda bra iallafall.
 
Vad har ni gjort idag? Hoppas ni får en bra söndags kväll!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: zuzanna

Svar : Tackar , din blogg är också jätte fin !
Gruppen "Sveriges Hästbloggar" verkar vara bra , även om den är nyligen startad . Men är det några speciella regler , typ att man bara får länka bloggen max 3 gånger per dag eller så ? :)
Kram !

Svar: Tack så mycket! Det finns inga regler, men man får ju tänka efter lite grann. Man behöver ju liksom inte spamma om man säger då ;)Kram!
Lina Ericson Stahlin

2012-11-25 @ 21:59:48
URL: http://mashmelllow.blogg.se
Postat av: Jossapossa

Har inte gjort så mycket mer än skolan? :)

2012-11-26 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0