Kärleksmums och kanelbullar

Godmorgon alla fina läsare! Statistiken har varit grym och med tanke på att så många läser min blogg nu, så undrar jag vad vill ni läsa om? Tar med tacksamhet emot alla möjliga soters förslag! :)
 
Idag är min dag väldigt simpel. Först skola, slutar 15:10. Fortsätta gå igenom datorerna, tror det var några uppgifter vi skulle göra i grupper och så skulle man hinna klart så många som möjligt. Våran lärare Jessika skall bjuda på kanelbullar också, mums!
 
Vill säga GRATTIS till min syster Elin (http://elineson.blogg.se) som fyller år idag. 12 år!!! GRATTIS SYRRAN, hoppas du får en bra dag! :D 
 
Efter skolan åker jag hem with tha bussss. Sen när jag kommer hem skall jag baka lite, kärleksmums som skall säljas på discot imorgon. Bakar nog dubbelsats, så jag får en form att bjuda på hemma. Likaväl att baka på när man håller på! :)
 
Bild lånad från google

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Pappa M

Gumman kärleksmumsen var gudomligt goda!
Tack <3:at

2012-11-08 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0