Inga mobilinlägg

Hej på er! Första gången jag sätter mig vid en datorn idag. Åh som ni vet så sprack min kära telefon igår (eller jag tappade den) så jag har inte kunnat mobilblogga för pappa tog med den och skulle lämna in den på något ställe i göteborg. 
 
Snart skall vi iväg på en samling i aulan, så jag måste dra nu. Hörs sen! <3
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emma - my blog, my life

super fin blogg:D

2012-11-29 @ 16:28:22
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av: Jossapossa

Oki!, ha de :)

2012-11-29 @ 18:21:57
Postat av: Anonym

Gullig bild=) Förresten bloggar din syster fortfarande?

2012-11-29 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0