8 sanningar om mig

♥ Jag har skilda föräldrar
 
♥ Evelina & Nanna är mina två absolut bästa vänner
 
♥ Jag är lite av ett kontrollfreak, allt måste följa sitt schema
 
♥ Jag kan inte tänka mig ett liv utan hästar i min vardag
 
♥ Utan Birka så hade jag inte haft å mycket självförtroende som jag har idag. Sommaren 2012 - det var våran sommar. Det var då det klickade ♥
 
♥ Jag är jätte kräsen när det gäller mat, vägrar smaka på nya saker...
 
♥ Jag hatar att stava fel! Kan inte publicera ett inlägg med en massa stavfel, då får jag damp och måste gå in och fixa det snabbast möjligt..!
 
♥ Jag ställer otroligt höga krav på mig själv... inte bra...
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anna Ericson

Du har en grym självuppfattning, få förunnat. Är så stolt över dig och dina vänner. Fantastisk blogg att följa inte bara som ( mamma till världens finaste Lina) utan Du har ett stort omfång i dina inlägg, handlar inte bara om att rykta hästar ;). Keep going
<3

2012-11-28 @ 12:46:50
Postat av: Sophie

Låter som du är en mycket målmedveten stark tjej!
tillåt dig att stanna upp ibland och njuta av de fina människor och liv du har! Det är värdefullt... <3

2012-11-28 @ 13:24:30
Postat av: Jossapossa

"Like" <3<3

2012-11-28 @ 15:23:48
Postat av: Nanna Andersson

Du är bäst <3

2012-11-28 @ 17:09:35
URL: http://successen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0