Veckoplanering v.51

Måndag: Ridlektion och städa/packa rummet
 
Tisdag: Hjälmvik och städa/packa rummet
 
Onsdag: Hjämvik och städa/packa rummet
 
Torsdag: Hjälmvik och städa/packa rummet
 
Fredag: Hjälmvik, kanske umgås med lite vänner. Slutar skolan för detta året och så får jag mina betyg!
 
Lördag: Vara med Esmeralda (?)
 
Söndag: STÄDA/PACKA DET SISTA I RUMMET
 
Ska försöka vara i stallet så mycket som möjligt denna veckan, då nästa vecka kommer vara ganska tight om tid. Allt med jul, nyår och flytt snurrar i mitt huvud just nu...
 
Planen är att när allt har kommit i sin ordning igen. Då alla saker i mitt liv har llugnat ner sig lite så ska jag spendera mycket mer tid med mina vänner. Speciellt Eve, nu när hon flyttar så får vi längre till varandra. Men jag får min moped, så jag kan lätt ta mig dit. Massa tid mer vännerna verkligen, så man inte tappar kontakten. Viktigt.
 
Givetvis lägger jag inte ner hästarna, men jag kommer planera bättre. Detaljerade veckor och lägga tiden på rätt saker. Prioritera.
 
Favorit i repris på Therese och finfina Ella ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Pelle i 4b

Fint :3

2012-12-18 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0