Tvättvikning och film

Ser lite på film just nu, viker tvätt under tiden. Måste ju vara snäll och hjälpa pappa nu när det är så mycket med flytten. Ska käka lite baguette och revben till middag också, en helt vanlig onsdag.

Jag hittade bara en tröja från H&M i stan. Lite synd att man inte hittade mer på rean, men så är det. På bilden nedan har jag på tröjan jag köpte. Vad tycker ni? :)


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: JONNA

Tröjan var himlans söt! Jag såg den på H&M hemma hos mig, jag var väldigt sugen på att köpa den rosa och ha på julafton men det blev inte av att jag köpte den :)

2012-12-26 @ 20:10:54
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0