Torsdag 6 december 2012

Hej allesammans, nu har vi bara en lektion kvar för dagen. Ska bli skönt att sluta tidigt idag. Man hinner med så mycket hemma och i stallet då innan det blir mörkt. Jag ska åka till stallet idag, bara skritta Birka lite fort sen mycket mys i stallet så vi slipper kylan.
 
Ikväll ska jag åka till frisören och klippa mig. Hoppas jag blir nöjd. Nä men jag ska inte göra något märkvärdigt, bara toppa det lite enkelt. Vill verkligen inte klippa upp det eller liknande, det är så fult när man har mittbena. 
 
Imorgon är det fredag, gud vad härligt. Kanske åker till stallet, ska prata med Sandra och Therese så vi får se. Men skulle tro att det blir en liten skrittrunda om vädret tillåter det.
 
Mer uppdatering kommer inom kort. Veckans ekipage kommer upp snart!
 
 
Så kände jag när jag red Birka i paddocken här om dagen. Det låg ett tjockt lager snö i hela paddocken och jag och Birka gjorde hjärtaformade istället för runda ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

Låter som en bra dag :D

2012-12-06 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0