Torsdag 27 december 2012

Godmorgon på er alla fina bloggläsare! Igår kämpade jag med bloggen, gick igenom kategorier, fixade med designen och "reklamerade" bloggen. Idag ser jag att det var värt det, riktigt bra statistik!
 
Dagen är ganska chill faktikst. Jag har packat klart allt i mitt rum nu och bor för tillfället i resväska där jag har alla mina kläder, smycken och allt smink. Pappa åkte till banken precis, han ska hämta nycklarna till huset. Ska bli så skönt att flytta, längre till stalllet.. men närmare till allt annat.
 
Vid tolv-tiden när pappa kommer hem igen, kör han oss till farmor och farfar. Ska bli mysigt att frå träffa mina kusiner som är där också. Det var riktigt länge sedan nu... Jag tar givetvis med datorn, så uppdateringen kommer vara som vanligt. 
 
Har inga mer planer för dagen, ska försöka lägga mycket tid på bloggen. Vad ska ni hitta på idag?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0