Tisdag 11 december 2012

Hej på er! Jag hoppas eran morgon har börjat lika bra som min!
Just nu sitter jag i skolan, vi hade precis hemkunskap och bakade kärleksmums. Dom blev äckliga tycker jag... hmm kakan var inte riktigt färdig så det smakade kladdkaka... skit i de
 
Jag går långdag i skolan så jag är först hemma vid fyra typ. Äter och byter om, ja det vanliga helt enkelt. Sen tar jag cyklen till stallet. Ja, jag vet att det är rena sjävlmordsförsöket att cykla i det här vädret. Men hittills har jag bara lyckats gå om kull en ända gång!
 
Tar nog och rider igenon henne i paddocken. Det är såpass mycket snö att vi kan nog trava lite nu också. Hon ska inte behöva jobba jätte hårt idag. Hon gick ju ganska så hårt i lördags och söndags. 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: ♦ Ebba

Vilken söt häst! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Lina Ericson Stahlin

2012-12-12 @ 20:36:46
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0