Svaren på This or That:en

Häst/Ponny 
Godis/Snacks 
Julafton/Födelsedag 
NellieBerntsson/Ponnysanning(.se) 
Tv/Data 
Telefon/Data - oj den var svår. Nu när jag har fått min dator använder jag nästan aldrig min telefon, om jag inte smsar eller ringer då. Men jag får nästan säga min älskade telefon.
rida barbacka/rida med sadel 
Kort hår/långt hår 
Stall hjälmvik/Orustridklubb 
Tävla/träna ... me häst 
Facebook/din blogg 
solsidan/bamses värld***haha
 
Linnolsson.se/dressyrmupparna.se 
Awa/Isak - har inte sett ett ända program av X-faktor, så kan tyvärr inte svara på den frågan.
Tv/dator 
blogga/ läsa bloggar 
tävla/träna 
hund/katt
potatis/pasta 
handboll/fotboll 
paddock/ridhus - beror helt på årstiden
skogen/paddock - beror helt på årstiden
 
Katt/hund 
Tacos/pizza 
Varmblod/kallblod (Häst) - vet faktiskt inte... kan inte bestämma mig :/
Mocka/sopa stall gång 
Idrott/musik (i skolan) 
TV/data
Matte/Svenska ( i skolan) - tro det eller ej.. ;)
 
Det var dom här frågorna jag fick igår på This or That:en! Blev ni nöjda ;)
 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emma

Nice!

2012-12-09 @ 19:10:58
Postat av: Emma

Nice!

2012-12-09 @ 19:10:58
Postat av: Jossapossa

Niceeee! :DDDD

2012-12-09 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0