Ridlekton på Orust Ridklubb

Hej på er! Idag red jag lilla Krypet igen, eller Frisky. Alla kallar honom olika och det står olika på alla namnlappar. Men jag tar och kallar honom Krypet ;)
 
Om man jämför med hur han var förra veckan (jag red honom då också) så var han mer lydig idag. Han lyssnade snabbare på mina hjälper och var ganska fin i munnen. Han var lite stel i nacken, men det blev bättre allt eftersom tiden gick och jag jobbade honom. 
 
Vi började med att jogga igång dom och gjorde lite olika övningar, halter, volter, skänkelvikningar och lite annat. Sen så galoppperade vi på volter. Krypet skötte sig bra, han hade lite svårt att ställa och böja sig men det berodde lite grann på att han var så stel och att han är så ung så han orkar inte riktigt.
 
Är jätte nöjd med lille Krypet idag! Han är en riktigt trevlig ponny :)
 
tog tyvärr ingen bild idag heller, hade inget batteri på mobilen

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Har skrivit ett inlägg angående FB gruppen ''hästar finns inte'' och skulle gärna vilja ha dina åsikter! :)

2012-12-12 @ 19:43:02
URL: http://teamlabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0