MYSPYS I SOFFAN

Godvkäll alla fina läsare! Min dag har varit riktigt bra, det känns jätte skönt att ha lov just nu. 
Sitter i soffan och tittar lite på tv och skriver inlägg. Vad har ni gjort idag?
 
Jag red en liten sväng på Birka förut, hon behöver inte gå så hårt nu eftersom hon ska få 1 (kanske 2?) veckors vila. Det är ju allt med flytt och jul och nyår. 
 
Kolla gärna in här på bloggen på nyårsafton. Har ett riktigt bominlägg om utveckling och en hel del annat som rör mig, mitt liv, bloggen och givetvis mycket om hästarna. Hur planen för 2013 ser ut osv.
Detta inlägget innehöll inte så mycket text men det får funka!
 
Världens finaste prinsessa som jag saknar något enormt ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Nathalie ღ

Jättefin bild! <3 :)

Svar: Tack! :)<3
Lina Ericson Stahlin

2012-12-22 @ 14:50:17
URL: http://LollipopN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0