Lördag 15 december 2012

Godmorgon på er alla mina fina vänner! Har ni sovit gott? Jag har vaknat på riktigt bra humör idag och har precis ätit och gjort mig i ordning. Snart ska vi åka in till Göteborg och så ska vi spendera hela helgen där med min fina moster och mina kusiner ♥
 
Jag tar givetvis med mig datorn, så uppdateringen kommer nog bli hyfsat bra iallafall. Ska försöka skriva ihop några riktiga inlägg till er, lite läsvärda grejor och så kanske jag har ett deepshit på gång. Har fixat ett tidsinställt idag, som kommer upp vid 12 - check it out!
 
Nu måste jag packa det sista, men vi hörs av senare. 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Superfin blogg,besök gärna vår och kommentera :) Allt bra?

2012-12-15 @ 11:17:23
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Jossapossa

Vakna 05.30, trött.....

2012-12-15 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0