Lite försenad julklapp

Jag har funderat lite på att köpa en julklapp till alla hästarna i stallet, men kan inte riktigt bestämma mig. Funderar på att köpa ett sett med Magic Brush. Jag diggar de borstarna starkt och tror de hade passat bra då vi inte har några liknande borstar. Tror dom hade passat speciellt bra till shettisarna med deras gosiga tjocka pälsar.
 
Jag hade tänkt köpa dom på Hööks isåfall, tycker 149:- är ett bra pris för tre stycken så bra borstar. Men är bara lite osäker på vilken färg jag ska ta? Vad tycker ni?

  
Tror de blir de rosa ändå ;)

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emelie

ROSA!:DDDDD

2012-12-30 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0