Kvällshälsning

Nu har jag krypit ner i min varma gosiga säng och bloggar!
Ett inlägg om dagens ridlektion kommer imorgon, men jag kan avslöja att jag red en ny liten ponny. Morgondagens planer är följande: först skola som vanligt. Sen åker jag hem, äter, byter om och allt sånt. Sen drar jag till stallet och rider ut på Birken. Möter upp Nanna någonstans och bara snackar.
 
Mycket plugg på rasterna imorgon, har inte tid för något annat. Plugga, plugga, plugga... Tur att jag har stallet som kan rädda mig! ^^
 
Uppdateringen imorgon kommer att vara bättre än bäst! En ny dagens fråga kommer upp - check it out och givetvis en massa andra BRA inlägg.
 
En utav de första bilderna jag tog på Birk ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: johanna

Var gärna med i veckans blogg hos oss !
http://stallsackum.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html#comment

2012-12-04 @ 10:21:38
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: jossapossa

Birka e så söööt! :D

2012-12-04 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0