JULAFTON

Hej på er allihopa! Tänker faktiskt inte be om ursäkt för att jag inte ar uppdaterat något idag, det är ju julafton. Vad hade ni förväntat er ;)

Jag har fått en massa fina presenter som jag är jätte nöjd med. Imorgon kväll ska jag försöka lägga ut bilder på det mesta. Har ni fått några paket? hihihi

Vi var ute och lekte med Theo förut och vi hade hur roligt som helst. Theo var helt galen och flög runt av ren lycka! Imorgon ska vi ut på en till promenad, ska försöka ta lite bilder då eftersom jag inte tänkte på att göra det idag.

Ville bara kika in här och säga att jag lever, ska försöka uppdatera er bättre imorgon. Men vi får se lite hur det blir med det ;) Kram på er

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3916220/images/2012/pic_50d8ce379606ee5a8144e197.jpg" class="image">


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0