Inget stall, inget plugg.

Tänk att klockan redan är halv åtta. Tiden rentav flyger iväg...
Jag åkte inte till stallet idag. Stannade hemma och bara tog det lugnt. Jag har pluggat lite grann och käkat. Skulle egentligen vilja städa mitt rum så jag skulle kunna få det gjort också men just nu orkar jag inte, degar framför tv:n istället. Är ganska trött faktiskt, haha!
 
Jag har iallafall inte ont i mitt ben längre så det är skönt. Får se om det kommer tillbaka eller så, hoppas inte det iallfall.
 
Imorgon ska Birka få jobba igen, vet inte om Therese hänger med mig och så rider vi ut och racear på gärdena eller om jag rider själv, men det återstår att se. Nu hade jag tänkt att fixa lite tidsinställda, vad ska ni hitta på resten av denna mysiga onsdag kväll? :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0