I bilen påväg hem

Nu sitter jag i bilen påväg hem ifrån Göteborg. Vi var och shoppade tills klockan var 5 ungefär, fick jag i alla julklappar så nu är det fixat också.
Köpte ett linne och ett par leggins till mig själv, som jag hade tänkt ha på julafton. Kanske lägger upp bild sedan, beror lite på om det visar den rättvis eller inte ;)

Har haft en otroligt mysig helg i Göteborg. Har saknat Birka lite, men jag åker ju till stallet på tisdag och då har jag väntat tillräckligt mycket så man hittar all sin motivation igen. Visst det har varit lite gött att vara ifrån stallet några dagar också, bara vila huvet och ta det lugnt liksom.. hahah.

Har inte jätte mycket mer att skriva, kanske kommer upp ett inlägg senare men det återstår att se hur trött jag är ;)


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0