Engelska presentation

Hej på er alla fina läsare! Igår var väll statistiken ganska okej, men det strömmade in en massa mejl och kommentarer! Grymt jobbat :D
 
Just nu har jag engelska lektion. Jag har precis läst upp min presentation om Italien. Det gick väll bra, tror jag iallafall. Känner mig iallafall nöjd och det är det viktigaste. Jag ska nog åka till Hjälmvik ikväll. Varken Sandra eller Therese har hört av sig, så vi får se hur det blir.
 
Jag vet inte om jag åker till stallet imorgon. Har känt mig lite trött i kroppen de senaste dagarna, vet inte varför. Plus att jag har haft svin ont i min ena benmuskel när jag går och så, men känner inte av något i ridningen vilket är skönt.
 
Ska plugga en del ikväll också, måste bli färdig med allt. Så jag slipper ligga efter och plugga jullovet, det vill man ju verkligen inte. 
 
Mer uppdatering kommer ofc!
 
Saknar dig mycket lilla Mims ♥ R.I.P ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0