Blogg.se appen funkar igen!

Yes! Appen funkar igen wiho! :D

Idag ska jag rida lektion för Therese på ridklubben. Ska bli super skoj! Åker med henne hem efteråt sedan. Duschar, packar och sen hämtar farfar mig. Kommer sova hemma hos farmor & farfar tills på onsdag då pappa är i Stockholm. Så skönt för där finns det internet så jag kan uppdatera er!

Imorgon åker jag nog till Hjälmvik. Tar en liten skrittrunda på Birka. Hon har gått ganska hårt två dagar i rad nu och idag går hon vila.
Har tidsinställda som kommer upp senare, så ta gärna och kolla in här lite senare ;)

 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emma

Grym blogg du har asså! :D <3
läser den varje dag!
Kika gärna in på min blogg också!

2012-12-12 @ 14:33:38
URL: http://ponnyzmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0