Bloggar med långa arkiv - me like

Jag faller verkligen för en blogg med långa arkiv. Vet inte varför men jag har alltid tyckt att bloggar med långa arkiv är mer intressanta. Då kan jag som läsare gå in och jämföra hur det såg ut ett par månader tillbaka, vad som har blivit bättre respektive sämre.
 
Jag läser även bloggar med korta arkiv såklart. Det spelar egentligen ingen roll om bloggen har ett långt eller kort arkiv så länge jag tycker om den och att den är intressant. Men om jag hittar nya bloggar kollar jag först på designen, sen på arkivet och kategorierna. Sen börjar jag läsa en del inlägg och så kanske jag fastnar för den.
 
Vad tittar ni på först när ni hittar nya bloggar? Vad tittade ni först på när ni hittade min blogg?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0