Bloggandet här på ericsonstahlin.blogg.se

http://ericsonstahlin.blogg.se
Jag skaffade min blogg onsdagen den 19 september 2012. Nu har jag haft den i 2 månader och 12 dagar. Även fast det inte är så lång tid för er läsare, så är de det för mig som bloggar.
Innan jag skapade den här bloggen bloggade jag på Orustryttarna (som en del kanske känner till) men min bästa vän som också red på Hjälmvik.
Sen så slutade hon rida där och då hade vi inte samma lust att blogga på Orustryttarna, tack för dom 5 underbara månaderna Eve ♥ 
 
Så nu har jag testat att blogga ensam och tillsammans. Om jag skall vara ärlig så tycker jag bättre om att blogga själv, visst det finns en del nackdelar med det men ändå. (Inget dumt mot dig Eve). Men jag tycker det är lättare, man kan bestämma allt själv. Vilka typ av inlägg man ska ha, hur designen och header ska se ut.
 
En sak som jag tycker är viktigt när man bloggar är att inte hålla på att byta portal hit och dit, eller att starta nya bloggar titt som tätt om man vill ha läsare! Om man nu inte bloggar för att bli "stor" eller iallafall större än en "hobbybloggare" så får man göra bäst man vill.
Jag vet med mig själv, att jag har bytt lite hit och dit. Men att ta mig från ericsonstahlin.blogg.se kan bli svårt. Sen längre fram i tiden, funderar jag på att kanske byta till ericsonstahlin.se istället för ericsonstahlin.blogg.se.
 
Jag vill passa på att hylla er läsare! Ni är faktistk grymma, för utan er hade det inte varit någon blogg. Eller jag hade iallafall inte haft någon lust att blogga om jag hade haft 0 unika. Tror inte jag har haft ett ända inlägg utan kommentarer nu de senaste veckorna. Rätta mig om jag har fel, jag vet nämligen en del som kommer att kolla upp detta ;) Fortsätt som ni gör iallafall - KOMMENTERA KOMMENTERA
 
Ni skall veta att det är svårt att blogga. Varje dag måste man komma på en massa nya idéer om inlägg, header och designer. Ta en massa bilder, spela in videoklipp osv.
Det här med inlägg tycker jag är svårt, ibland beroende på min blogglust. Men jag tror det finns många som tycker samma sak och så undrar man vad ni läsare gillar att läsa? Skvaller? "Dagens..."? Eller vill ni se en massa bilder?
 
Tror inte det finns någon direkt röd tråd i det här, eller kanske... Hittar ni någon? ;)
 
hon kunde inte smita iallafall 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emma

Hej, jag tycker din blogg är jätte bra! Intressant, bra med uppdratering, förklarar utförligt och DU själv har intresse för det du skriver om. Det är ju helt meningslöst och läsa en blogg utan känsla. Jag skulle vilja att du gör en frågestund och sen svara på frågerna i ett videoinlägg. Det hade varit kul, och man förstår bättre. Sen hade det varit kul om du typ kunde göra ''veckans eller dagens snygging/skämt/favoritplagg/favoritkändis/citat/blogg/åsikt'' osv. Sen kan du ju lägga upp en bild på favorit kändisen eller vad du nu vill ta :) Jag hoppas du förstår vad jag menar och att du har nytta av tipsen och får lite insperation! Älskar bloggen !

2012-12-03 @ 16:39:35
Postat av: jossapossa

Du har en jätte bra blogg, och jag är inne på den varje dag och komme rinte sluta med de :D

Jag gillar när du lägger ut bilder m.m.

2012-12-04 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0