Hemma och vänder lite snabbt

Kom hem för ungefär 30 minuter sedan, har bara ätit och snart ska jag åka till stallet igen. Har hunnit rida Ella och Peffson så nu är det bara Birka kvar. Tar nog och skrittar ut med Birka en sväng.
 
Ella var jättefin imorse, Therese longerade henne en snabbis och sedan så red jag i ungefär 15 minuter. Bara en lite stund nu eftersom det var första ridpasset på ett tag. Ella var superfin och lyssnade bra på övergångar och halterna. Peffson och jag skrittade ut en sväng på 40 minuter, vädret var helt perfekt och solen låg på! Peffson skötte sig jättebra han med :)
 
Nu ska jag dra mig till stallet igen, mer uppdatering kommer!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0