Svar på frågestund #4

Frågor från: Nina (ingen blogg länkad)
Använder du smink varje dag? Nej.
Är det mycket smink? Nej, oftast bara mascara och puder.
Kan inte du visa någon gång hur du gör när du sminkar dig eller bilder på ditt smink? Absolut kan jag det.
Är du vegiterian? Nej, skulle inte klara mig utan till exempel kyckling. Men tycker att dom som är det är grymt starka! 
 

 
Frågor från: Sara Hermansson (http://sarahermansson.se)
Vad fick dig att börja blogga? Många kompisar bloggade och så startade jag en blogg tillsammans med en kompis. Sen blev det lite som de blev och vi la ner bloggen och sen dess har jag bloggat här på ericsonstahlin.blogg.se
Vad är det bästa med dom hästarna du rider på mest? Det bästa med Birka är att hon är så himla snäll och det bästa med Ella är nog att hon är så himla postiv till allt i ridningen.
Vad är ditt mål med ridnignen? Mitt mål med ridningen är att hela tiden utvecklas. Lära mig ny saker både praktiskt och teoretisk. Lära mig att hantera olika situationer och lösa dom. 
 

 
Frågor från: Hanne (ingen blogg länkad)
Välj minst tre ord: Är du just nu glad, lycklig, arg, ledsen, besviken, trött, förvirrad, pigg, påheltokejhumör
Hur många läsare har du på bloggen? Rekord? Jag har runt 70-90 unika om dagen, rekord på min blogg är 114 unika.
Vilket är ditt starkaste ämne i skolan? Jag har A i geografi men kan inte förstå det, kan typ inget i geografi. Men min astarkaste ämnen som jag tycker är roligast är nog matte, fysik, kemi och biologi.
Vilket är det roligaste ämnet i skolan? Tråkigaste? Det roligaste ämnen i skolan är matte och fysik. De tråkigaste är nog teknik, bild och idrott.
Har du varit utomlands? Ja en massa gånger. Jag har varit i Italien, Turkiet, Tyskland, Österrike, Grekland, Danmark.
Rider du varje dag? Nästa varje dag. Ungefär 5-6 gånger i veckan och oftast två pass varje gång.
 

 
Frågor från: Nanna Andersson (http://successen.blogg.se)
Vem är den bästa personen i din klass? Nanna ♥
Vem är den bästa personen i din skola? Nanna ♥
Vem är coolast på orust? Jag är helt klart den coolaste på Orust, just to face the fact!
Har du tankar på att satsa på hästar? Absolut, vet inte hur långt jag vill gå. Men jag vill gärna skaffa egen häst när jag blir äldre, tror jag skulle vilja ha en ungponny som jag skulle utbilda själv och senare tävla.
Isåfall på vilket sätt? Ridlärare, hästskötare, hovslagare, veterinär? Jag skulle kunna tänka mig att jobba som Therese gör, köpa in ungponnyer/unghästar och utbilda dom sen sedan sälja vidare. Det värsta är om man blir fäst för en ponny/häst och sedan måsta sälja den för att få företaget att rulla. Annars så skulle jag kunna tänka mig att vara privattränare för ett fler tal ekipage.
 
Tack för alla dessa frågorna också! Lite mer att svara på denna gången ;)
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Men gud vilken gullig bild :) ♥ Allt bra? :)

2013-01-10 @ 20:40:35
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0