Lördag 5 januari 2012

Idag är det ingen tidig morgon i stallet. Kände faktiskt att jag behövde få sova ut lite, så jag ska inte vara i stallet förrens klockan 12 ungefär. Blir ingen lång dag i stallet, orkar inte det idag. Bara rider Birka och Ella en sväng och kanske hjälper till om det är något stalljobb kvar.
 
Väl hemma så måste jag bli färdig med mitt rum idag. Alla kläder ska in i garderoben och den sista kartongen ska packas upp. Sen så ska jag också förbereda lite tidsinställda. Har fått lite tips och inspiration av en kompis. 
 
Hur ser eran lördag ut? Händer det något extra kul idag?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: JONNA

Låter som en bra lördag :)
Jag har fixat bloggheader till en tjej, ska ner på stan en sväng och sen hem till en kompis (:

2013-01-05 @ 11:53:03
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0