Gästblogg by Evelina jensen

Hej alla Linas undebara läsare! 

Ni som läste linas förra blogg vet nog vem jag är. Jag och Lina drev nämligen en blogg tillsammans innan som hette orustryttarna, men när jag kände för ett uppehåll med ridningen så slutade vi blogga. Så nu har Lina denna blogg och jag bloggar inte alls. Just nu så går jag i en musikklass i ytterby och de funkar bara bra, nu i januari så ska jag även flytta till stenungsund. Jag saknar bloggen och bloggandet för de va verkligen riktigt roligt, dock så tror jag inte att jag hade klarat att blogga själv haha. Jag och Lina har fortfarande lika bra kontakt även om vi tyvärr inte hinner träffa varandra så ofta. Men jag hoppas att de blir bättre med de när båda har kommit iordning med flytten och allt.
 
Just nu så chillar vi bara och gör inget speciellt, Lina uppdaterar väll mer sen hoppas jag ;) 
Ha de bra nu allihopa ♥
 
Jag ocf fina Effe sommaren 2012

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0