Den utrustning jag använder

Tänkte skriva ett litet inlägg om utrustningen jag använder och hur jag tycker den funkar!
 

  
 
Hjälm från CRW (köpt på Hööks) - den kostar 549:- och jag fick ge 349:- för den
Jag tycker denna hjälmen faktiskt är snygg och tycker själv att jag passar i den. Den är skön, men inte för varm. Den är inte så dyr och eftersom jag köpte den på rean så känner jag mig jätte nöjd med den! Har haft den i lite mer än ett år nu och jag har ramlat av ett par gånger och tappat den utan att den har fått några skador. Tycker också den är otroligt skön att rida i, man tänker knappt på att man har på sig den ;)
Rekommenderar den starkt! 
 
  
Säkerhetsväst från Steeds (köpt på Hööks) - den kostar 899:-
Även med västen trivs jag otroligt bra i. Den har jag också ramlat av i och haft med fram och tillbaka på ridklubben, men inte en skråma på den heller. Den kan ha blivit lite dammig, men det är bara att torka av med en fuktig trasa. Jag tycker den är riktigt skön att rida i och passar bra till min hjälm.
 
Ridstövlar från Horsehead (även dom köpta på Hööks) - de kostar 1599:-
De här ridstövlarna har jag ägt sedan i November bara. Men dom gångerna jag har ridit i dom har dom varit bekväma, lite stela innan dom har anpassat sig efter mig och innan jag har ridit in mig lite. Tycker man får ett härligt stöd och dom är lätta att rengöra.

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jonna - shettisblogg

jag har likadan väst som dig! :D Den funkar superbra för mig men är liite stor, annars bra.
Och mina ridstövlar kommer också från Hööks ;)

2013-01-10 @ 19:47:35
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0