UNTIL I GET FIFTEEN

Bloggen får ta och vila ett tag. Känner att jag har tillräckligt mycket press på mig med att hinna med skolan och en massa andra saker att bloggen bara tynger ner mig. Måste plugga till moppekortet och klara det, annars är det kört. Har lite prov och läxförhör i skolan som är viktiga. Förhoppningsvis så kommer jag tillbaka på min födelsedag, eller dagen efter. Då är det mycket lugnare och inte en massa andra saker att tänka på. Eller så låter jag bloggen ligga på is ett bra tag, beror lite på hur jag mår.
 
Iallafall så kommer jag vara på Hjälmvik lite till denna veckan, passar hästarna på lördag för att Therese och Oskar ska åka till Tyskland. Hinner inte rida Yanara denna veckan, men Nanna har en träning inbokad och så ska hon även rida henne idag.
 
Don't be upset, things will get better. It may be stormy now, but it can't rain forever.

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Julia Axelsson

Bara du kommer tillbaks inom kort! ♥

2013-02-27 @ 14:13:01
URL: http://axelssonjulias.blogg.se
Postat av: Linn

Super fin header :) ha en bra dag!

2013-02-28 @ 08:28:31
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0