Kan du hålla en hemlighet? Jag är inte den du tror jag är...

Hej på er! Moppekörningen gick jättebra förut och jag kände mig riktigt säker i trafiken. Skönt att veta hur allt funkar, så man kan ta sig till stallet på ett säkert sätt. Vi har bokat tid för teoriprovet också, 4 mars 13:30 ska jag skriva mitt teoriprov. På min födelsedagen, yeah!
 
Jag skulle ju egentligen ridit Yanara imorgon, men det blev inställt. Kanske ska rida henne på lördag istället så jag kanske åker till stallet imorgon. Pussar på mina prinsessor en sista gång innan jag åker till fjällen. Myser i stallet en liten stund bara, vet inte om jag kommer klara mig utan mina små hjärtan så länge ♥
 
Glad Alla Hjärtans Dag på er ännu en gång. Vi firade med att äta pizza och lite geléhjärtan. Om en stund ska vi käka daimtårta också, mums! 
 
Favorit låten just nu, tycker norska är ett riktigt fint språk plus att denna låten äger

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Aw tack snälla, du anar inte hur glad jag blev av din kommentar :')

2013-02-14 @ 21:06:14
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Elin

Vad gott med daimtårta!:D

Svar: Ja verkligen! :)
Lina Ericson Stahlin

2013-02-14 @ 22:06:42
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: ida

åh gud vilka söta hästar du har! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Lina Ericson Stahlin

2013-02-15 @ 01:53:36
URL: http://idalewenhaupt.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0