Utvärdering!

Dagen har varit riktigt bra, jag och Therese fixade stallet på en timme sen så visade hon allt för imorgon. Hur mycket kraft alla ska ha och allt sånt. Kanske har glömt att berätta det, men jag ska vara hästvakt för alla hästarna på stallet imorgon då Therese ska iväg. Det kommer bli mycket att göra, men min syster följer med och hjälper till och så tar vi med kameran också :)
 
Tror jag rider ut Birka på ängen imorgon, barbacka och så får Elin ta en massa bilder! Kommer bli super mysigt tror jag. Får se vad jag gör med Ella hon taggade till riktigt mycket idag så jag tror hon får gå i paddocken med mycket bommar imorgon, bara göra sig av med all sin energi!
 
  

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Elin

Vad kul att ha hela stallet för sig själva :)

2013-04-05 @ 08:27:31
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0