Tisdag 2 april 2013

Känns verkligen riktigt skönt med lov och speciellt nu när vädret är på topp. Idag har jag tänkt att försöka hinna med att göra en hel del saker, får se om jag hinner med allt men det ligger iallafall i min planering. Eller det är egentligen inte så mycket saker, men allt tar sin lilla tid.
 
Ska dra ut till stallet och vara där till 11 ungefär. Fixa lite grann med mockning och sedan skritta ut både Birka och Ella, rider antagligen en sväng i myren och så ska jag försöka klättra lite med dom också. Efter det åker jag hem och försöker få i mig något att äta och så ska jag se till att städa mitt rum då det inte är så himla fint just nu. Kanske klickar hem ett par saker från Hööks också, eller om jag åker upp dit någonting i veckan. Om jag orkar så tar jag en powerwalk imorgon kväll också, bara så jag får komma ut och röra lite på mig :)
 
Vad ska ni hitta på idag då? 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0