Dagens ridpass!

Cinderella 8 april 2013 - Paddocken
Ella var helt dampig idag också, hon har kommit in i någon sorts trottsålder men vi tar oss igenom de. Så fort jag la på skänkeln kortade hon upp sig och började studsa. I galoppen så räckte det att jag la till rösten så började hon bocka. Känner mig inte jätte pigg på att rida Ella imorgon, men jag måste de - vi måste ta oss igenom ett par jobbiga dagar... Eller kanske veckor...
 
Tamira 8 april 2013 - Paddocken
Tamira var super fin idag. Lite spänd i början, men det är bara att vänta ut henne så slappnar hon av och mjuknar så småning om. I skritten var hon super och likaså i traven! Sen så tog vi första galoppen idag också, man kan väll påstå att ponnyn bockade en del ;) Men efter ett tag tog vi oss igenom det och Therese sa att hon var riktigt imponerad av min ridning - alltid lika kul att höra!
 
Birka 8 april 2013 - Paddocken 
Efter passet på Tamira orkade jag inte sitta upp och nöta en massa med Birka så jag tog och longerade henne i ungefär 30 minuter. Hon var jätteduktig, men jag fick driva en del i galoppen. Hon sparar all sin energi tills jag ska sitta upp imorgon ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Malin

Fin blogg :)

2013-04-09 @ 13:01:43
URL: http://annamalina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0