älskar texterna



- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Esmeralda

Linnea Maria Eriksson, vet du vem det är? Hon red en medryttarponny men ska trappa ner och behöver någon annan som rider. Jag vet inte så mycket om honom, C eller D ponny tror jag, drygt 10 år... Jag vet inte om de hittat någon som kan rida honom än men kanske inte. PMa henne på fb eller liknande, ni hade säkert passat! :)

Svar: Ah tack! Det var jättesnällt men om jag ska börja rida någon annan ponny ska jag kolla på det först efter sommarlovet. Just nu har jag ganska mycket med shettisarna ändå. Men tack Esmeralda, riktigt snällt tänkt! <3
Lina Ericson Stahlin

2013-04-05 @ 22:12:57
URL: http://esmeraldafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0