Time to sleep

Nu är det dags att sova, ville bara säga hej till er först
Kvällen har beståt av data, mat och dusch. Först dushcade jag, sen käkade vi och ända sedan åtta har jag suttit vid datorn. Jag har grejat lite med bloggen, fixat en header till en tjej och spanat runt på lite bloggar.
 
Vet inte om jag ska åka till Hjälmvik imorgon, får snacka lite med Therese så berättar jag imorgon. Ibland kan det behövas en dag stallfri. 
 
Kan vi göra såhär att istället för att jag skriver i varje inlägg "uppdatering kommer". För det är väll självklart att jag uppdaterar senare, det är ju det bloggen är tillför. Så skriver jag ingenting! Tycker inte ni att det här lät ganska logiskt? 
 
Sov gott nu alla underbara läsare!
 
Baby you light up my world like nobody els ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Rosanna

Låter logiskt ;D Birka, Y U ALWAYS LOOK SO GOD DAMN FLUFFEH AND HUGGABLE??! xD

2012-11-26 @ 22:56:08
Postat av: Jossapossa

Jo, det är väl lågiskt c:

2012-11-27 @ 07:26:36
Postat av: matilda

nawww söta shettisen :D

2012-11-27 @ 12:06:49
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Sandra

Men åh va söt!!

2012-11-28 @ 22:13:34
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0