Måndag 20 november 2012

Hej på er allihopa! Ledsen för dålig uppdatering..

Sista lektionen nu, fy vad skönt. Efter skolan åker jag hem till farmor, äter och sen tar jag bussen till ridklubben. En vanlig måndag helt enkelt. Sen hämtar farfar mej på klubben runt halv sex någon gång. Sen sover jag hos farmor och farfar, pappa är iväg med jobbet så aa.. ;)
 
Men vi hörs. Puss hej
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Amaki amanda

Hej jag heter Amanda men min stora syster kallar mig för amaki.Har du gjort en blogg desaign åt min stora syster Evelyn? Min blogg heter irisday.blogg.sesvara på min email eller min blogg min email adress är [email protected] ok

2012-11-19 @ 16:16:14
Postat av: Sophie

Vilken bedårande bild! Hoppas du har det gott i stallet?!

2012-11-19 @ 16:53:06
Postat av: Sophie

Vilken bedårande bild! Hoppas du har det gott i stallet?!

2012-11-19 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0