Glad, ledsen, stolt och besviken.

De fyra känslorna känner jag just nu...
Jag är glad & stolt för att Birka gick så sjukt jäkla bra idag. Riktigt grym! Och jag är ledsen och besviken för att jag skulle givetvis lyckas tappa min iPhone i golvet så den skulle spricka helt... :(
 
Red igenom Birka i paddocken förut och hon gick riktigt bra! Bästa på länge asså! Jobbade lite med dressyren, och shit vad pigg hon var. Men använde ändå energin på rätt sätt, lyssnade riktigt bra på mig.
Är super nöjd med lilla krypet. Hon börjar tänka neråt nu med, grym ponny! ♥
 
Har kommit på ett par inlägg som jag skall ta och skriva imorgon. Det gäller bara att komma ihåg hela idén tills jag vaknar, nä då det klarar jag nog ;)
 
Puss & godnatt :*
 
En trött liten Birka som fick jobba hårt ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

Otur, Vad ska du göra med iphonen nu då?

2012-11-29 @ 06:43:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0